Logo Fietsen123

Nieuws

Fietsen centraal thema in marktbewerking Duitsland

Monday 23 November, 2009

Om de Duitse toeristen ook in 2010 weer naar Overijssel, de Achterhoek en de Veluwe te halen, is het GOBT (Gelders Overijssels Bureau voor Toerisme) op dit moment bezig een marketingplan op te stellen. Belangrijk onderdeel zal zijn de Overijsselse regio's, de Achterhoek en de Veluwe (het Euregio-gebied) met het thema 'fietsen in een landelijk decor' nadrukkelijker in Duitsland op de kaart te zetten. Glossy MagazineHiervoor start binnenkort o.a. de productie van een glossy Magazine, waarin ook plaats zal zijn voor het toeristisch bedrijfsleven uit de genoemde regio’s. De glossy wordt voor twee jaar gemaakt en zal in februari op de beurs ReiseMarkt Essen worden gepresenteerd. 90.000 exemplarenDe totale oplage bedraagt 90.000 exemplaren en zal via een uitgekiend multimediaal programma onder de doelgroep worden verspreid.

Link* Fietsvakanties