Logo Fietsen123

Nieuws

Fietsmerk Montego profileert zich met BMW en met Leontien

Wednesday 28 January, 2009

Op de afgelopen FietsVakbeurs 2009 in Rosmalen profileerde het nieuwe fietsmerk Montego zich met een BMW-actie voor de fietsvakhandel en met de presentatie van ex-wielrenster Leontien van Moorsel als boegbeeld voor het (vrouwen-)merk. BMW-CabrioDe dealeractie houdt in, dat importeur Blomson International een aantal fietsmodellen uit de Montego-collectie heeft geselecteerd. Bij afname van iedere vijf fietsen uit deze collectie krijgt de fietsenmaker een lot. Uit deze loten wordt de winnaar van de BMW 1 serie cabriolet getrokken. De actie loopt tot en met 30-03-2009. Op de FietsVak stond de BMW vóór het Autotron geparkeerd, zodat de fietsenmakers alvast hun droomprijs konden bewonderen (zie foto). Dus als uw fietswinkel u de komende tijd een Montego probeert te verkopen weet u, dat hierachter de (begrijpelijke) wens op een BMW-cabrio schuil kan gaan! Op de beurs werden daarnaast nog een aantal reizen naar Montego Bay onder de dealers van Montego verloot.

LeontienBlomson heeft sinds 1 januari ook Leontien van Moorsel voor de promotie binnenboord. De fameuze ex-wielrenster is tegenwoordig vooral ook moeder en dat past prima binnen de promotie van Montego als vrouwenfiets. Leontien heeft een contract van vier jaar getekend. De onderhandelingen met haar vorige merk, Koga-Miyata, die haar zo'n tien jaar steunde en sponsorde, leverden haar niet het gewenste resultaat op. Van Moorsel is wel tevreden over haar nieuwe sponsor. Ze is enthousiast over haar brede mogelijkheden binnen Blomson International. Haar wielerformatie is zelfs positiever over de huidige Beon-bikes dan over de vroegere Koga-Miyata's.

Groei beursDe FietsVAK 2009 heeft dit jaar een flinke stijging laten zien in zowel aantal exposanten als bezoekers. Met 75 exposanten en ruim 4.353 bezoekers is dit een groei van 11% ten opzichte van de vorige editie.

Link* Fietsmerken